سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علامه مصباح و جبهه پایداری + فیلم

لیست جبهه پایداری چگونه تنظیم شد؟/ شناخت و تعلق جبهه   پایداری به اسلام و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بیش از سایر اصول‌گرایان

آیت‌‌الله مصباح یزدی ششم مرداد ماه سال جاری در   همایش اعلام موجودیت جبهه پایداری به‌عنوان سخنران اصلی حضور یافت و ضمن تبیین   مفهوم و اقسام وحدت، توضیح داد که چرا در میان اصول‌گرایان، به جبهه پایداری تعلق   خاطر دارد  .

کلیپ تصویری بیانات این عالم   فرزانه که به تصریح رهبر معظم انقلاب "علم"، "بصیرت به معنای حقیقی کلمه" و "صفا  " در ایشان جمع است،در ادامه آمده است  : 

برای دانلود کلیپ   اینجا کلیک کنید.

 

علامه مصباح: چرا جبهه پایداری؟

وجود گروهی درون جامعه اصول‌گرایان به نام "جبهه پایداری" به معنای انشقاق، انشعاب، تباین، تعارض و تضاد نیست، بلکه مشخص شدن گروهی است که برحسب تشخیصِ آن کسانی که در دایره اصول‌گرایی مشارکت دارند، تعلقات‌شان به ارزش‌های اسلامی، پایبندی‌شان به احکام اسلامی و فداکاری‌شان در راه تحقق اهداف اسلامی بیش از دیگران است، و این امر نباید جای هیچ‌گونه توهم خطا و انحراف باشد.

در واقع، این اعلام موجودیت، بیان واقعیتی بوده که عملاً وجود داشته است و فقط در حال حاضر در ذیل یک‌عنوان قرار گرفته است؛ وگرنه به طور طبیعی حمایت و ارتباط ما نسبت به کسانی بیشتر است که با آن‌ها اشتراک بیشتری داشته باشیم.

ما به همه‌ کسانی که واقعاً به اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلاب پایبند باشند علاقه داریم و هر خدمتی هم بتوانیم برایشان انجام خواهیم داد، اما این به این معنا نیست که همه آنها یکسانند. ما بعضی از اصول‌گراها را بیشتر دوست داریم و با آن‌ها ارتباط و همکاری بیشتری داریم، زیرا کسانی را می‌شناسیم که دل‌بستگی و شناخت‌شان نسبت به اسلام و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بیش از سایر اصول‌گرایان است. این‌جاست که به طور طبیعی علاقه‌ ما به آن‌ها بیشتر خواهد بود و وظیفه ما حکم می‌کند که برای این‌که بتوانیم از آنان بهره‌مند شویم، با آنان ارتباط و همکاری بیشتری داشته باشیم.

این امر، نه به معنای نفی دیگران است و نه به معنای تضاد و تباین با دیگران، و نه به معنای باز کردن یک دکان دیگر! چراکه تجربه سی‌ساله انقلاب حکایت از این دارد که هر دکانی که باز کردیم.

در این‌باره نیز ممکن است بگویند: انشقاق و اختلاف کردند، وحدت را به هم زدند و ممکن است هزاران فحش هم نثار ما شود، اما والله علیم بذات الصدور؛ خدا به عمق دل‌ها و خلوص نیت‌ها آگاه است. امیدواریم که نیت‌‌های ما خالص برای خدا باشد و خدا بر اخلاص ما بیفزاید.

پروردگارا! تو را به مقام انبیا و اولیا و به مقام شهدا و صالحین و به مقام امام عزیزمان قسم می‌دهیم که بر علو درجات او روز به روز و ساعت به ساعت بیفزا.

سایه مقام معظم رهبری را بر سر ما مستدام بدار.

 

آقاتهرانی: دقت کردیم که یک کاندیدا چه‌قدر ولایت‏مدار است و به چه میزان پای کار مردم می‏ایستد

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: آیت الله مصباح یزدی رعایت مبانی دینی و اصول انقلاب اسلامی و ملاک قرار دادن حجت شرعی در انتخاب و تهیه لیست نامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی را ستود.

 

برای دانلود کلیپ اینجا کلیک کنید.


+نوشته شده در سه شنبه 90/12/9ساعت 7:6 عصرتوسط شاهد | نظر