سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبهه پایداری

در نشست جبهه پایداری انقلاب اسلامی عنوان شد:

آقا تهرانی: ساختار مجلس را باید تغییر داد / رسائی: حدادعادل همسو با رهبری حرکت می کند

 

روز گذشته مراسمی که به شکرانه حضور گفتمانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شده بود با حضور اکثر نمایندگان و کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در جلسه قدردانی از دست اندر کاران انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی که عصر روز گذشته در حسینیه دوکوهه با حضور نمایندگان و جوانان برگزارشد اظهار داشت: حضور در جمع شما عزیزان یک تاثیر عمیق و مثبتی بر روح و روان انسان می گذرد، و به همین منظور خدا را شاکرم.

وی افزود: به نظر بنده مجلسی را که الان ما در پیش داریم خیلی از ساختارهایش را باید تغییر داد و این در صورتی محقق می شود که دوستانی که با پایداری هستند و یا اهل پایداری هستند و دلبستگی و وابستگی به این گروه و این جریان دارند که امیدوارم انشاء الله اکثریت مجلس را در بر داشته باشند، اگر اینگونه شود و ما بتوانیم یاران خوبی داشته باشیم حتما خوب جلو خواهیم رفت.

 


دبیرکل جبهه پایداری بیان داشت: ما باید بتوانیم بشنویم به خاطر رایی که داریم و این بخاطر زحمت های شما است، از خودمان چیزی نداریم، طلبی نداریم بلکه مدیون هستیم، بنابراین باید این دین را خوب ادا کنیم.

آقا تهرانی گفت: بنده شخصا از همه کسانی که در این جهت کار کردند، از همه جوانان عزیز، از جناب آقای متقی فر و از تک تک نمایندگان و از تمام کسانی که واقعا در این جهت کار کردند تشکر می کنم، و امیدوارم که روز قیامت پشیمان نشویم از اینکه چرا ما به این اشخاص رای دادیم بلکه این باعث توشه آخرتمان باشد و انشاء الله دفاع خوبی از نظام بکنیم و مقام معظم رهبری از ما و شما راضی باشند.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ با بیان این که صلاح و تکلیف ما، گوش دادن به فرمان رهبری است؛ اظهار داشت: اینکه ما بدنبال این هستیم که دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم و اینطور نباشد که خدای ناکرده انتقاد داشته باشند و اگر هم تذکری بدهند باز کسی گوش نکند، امیدوارم که این طور نباشد و مجلس نهم حامی مقام ولایت باشد و نظرات ایشان در آنجا اعمال شود که اگر اینطور بشود حتما در راه خدا و مصلحت جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در ادامه خاطرنشان کرد: در دعای ندبه درباره امام عصر عجل الله روایت است که هنگامی که ایشان می آیند، جمع می کنند "بین صلاح و رضاء" بین رضای خدا و مصلحت امت را جمع می کنند، در حال حاضر مصلحت نظام با مصلحت امت بدست مقام معظم رهبری است، ایشان است که هر چه مصلحت بدانند ما همان را عمل می کنیم نه خود ما، و مجلس و نمایندگان هم اگر در مجلس یک چنین ولایتی دارند از ایشان است، ایشان است که ولایت می دهند و دیگران از خودشان چیزی ندارند.

دکتر آقاتهرانی اضافه کرد: خدا نکند که روزی کسی خیال کند که از خودش چیزی دارد و اگر به دنبال خلوص باشیم هم ولایت به خوبی اعمال می شود و هم رضای خدا.

استاد اخلاق حوزه های علمیه تبیین کرد: در رضای خدا توجه داشته باشید، این فرصتی که بود و گذشت دیدیم که ما از بعضی از دوستان توقع نداشتیم که طوری عمل بکنند که خدا نپسندد، ما دوست داشتیم که اگر رقابتی هم بین دوستان اصولگرا می شود رقابت منطقی باشد، بخوبی همدیگر را نقد کنیم و نقد ما هم آموزنده باشد، اخلاق و ادب مراعات بشود، واقعا اگر کسی هم با شماها بی ادبی کرد و درست عمل نکرد شما درست عمل کنید. به جامعه خودتان نشان بدهید.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به تبلیغات بی قاعده ی برخی گروهها تصریح کرد: وقتی این انتخابات را با انتخابات دوره های قبل مقایسه می کنیم می بینیم که یک فرقی دارد؛ در دوره های قبل از شوش تا تجریش به یک کاغذ دیواری تبدیل می شد، همه جا پر از تبلیغات و عکس می شد و اما در این دوره این دیگر نیست، واقعا هم نیست مردم هم به این طور افرادی که اینطور پول خرج می کنند رای نمی دهند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: باید این آرام آرم جا بیفتد که آن کسی که به مردم خدمت می کند رای می آورد، آن کسی رای می آورد که با تقوا باشد، آن کسی رای می آورد که ولایت مدار باشد؛ و ترویج گفتمانی را بیشتر کنیم، به این صورت که بنشینیم با هم صحبت کنیم، خودمان را نقد کنیم، پیشنهادی داریم بدهیم، حرف حسابی داریم با هم بزنیم.

همچنین در ادامه مراسم حجت الاسلام حمید رسایی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه این مراسم طی سخنانی پیرامون مسائل مهم مجلس اظهار داشت: در انتخاب هیات رئیسه که کلیدی ترین نقطه مجلس است از یک طرف می بینیم برخی از کسانی که پیشتاز شده اند که جایگاه ریاست را بگیرند که ما با آنها حاضر نشدیم در انتخابات سر یک میز بنشینیم، این افراد در فتنه سکوت کردند و رهبری هم فرمودند سکوت در فتنه یک شاخص است درحالیکه یک هفته قبل هم اظهار نظر کردند که تئوری ساکتین فتنه از کدام کره نازل شده که همان جا جواب هم داده شد که از کره زمین نازل شده آن هم از حسینیه امام خمینی (ره).

رسایی گفت: ما در بحث هیات رئیسه علی رغم اختلاف نظری که با بعضی از دوستان داشتیم به خاطر اخلاق و رفتاری که در انتخابات داشتند نه حتی نسبت به ما گاهی رسانه های آنها متعرض آیت الله مصباح هم شدند وحدت کرده ایم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: ما به این نتیجه رسیده ایم که براساس تکلیف در این موضوع عمل کنیم، البته شخصیت دکتر حداد عادل متفاوت است از بعضی از دوستانی که ما به آنها انتقاد داریم چون ما واقعا هم در زمان انتخابات بداخلاقی از آقای حداد عادل ندیدیم، احساس می کنیم که آقای حداد عادل همسو با مقام معظم رهبری حرکت می کند و بدون تعارف می گویم که بعضی از آقایان دیگر در زمین آقای هاشمی رفسنجانی بازی می کنند.

وی اظهار داشت: ما تکلیفمان را انجام می دهیم چه اتفاقی می افتد نمی دانیم، فضا خیلی مثبت و خیلی مساعد است، محکم هم می مانیم در مورد این موضوع براساس تکلیف ما مذاکره می کنیم اما معامله نمی کنیم، مذاکره برای این می کنیم که آن چیزی که رهبری می خواهد تحقق پیدا کند، برداشت ما این است که مقام معظم رهبری از مدیریت مجلس هشتم خیلی راضی نیستند و این هم چیزعجیبی نیست، آقا چهار دیدار داشته است با مجلس هشتم و در دیدار سران سه قوه با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند هر های را نباید با هوی جواب داد، اگر یکی کوتاه نیامد دیگری کوتاه بیاید.

حجت الاسلام حمید رسایی در ادامه گفت: ایشان نگاه می کنند به اینکه باید مشکل مردم حل شود و این با دعواها نمی شود، ما برداشتمان در مجلس این بود که علی رغم انتقادهایی که به بعضی ها داریم اما در موضوع ریاست باید کمک کنیم و اگر پایداری پایش را عقب بکشد این اتفاق نمی افتد چون پایداری الان به لطف این گفتمان و تلاش هایی که شد و آبرویی که آیت الله مصباح گذاشت  نمایندگان خوبی در مجلس دارد، چرا از این بخوبی استفاده
نکنیم.

منبع:598

 


+نوشته شده در چهارشنبه 91/2/27ساعت 10:1 عصرتوسط شاهد | نظر