سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علی مطهری-بی بی سی

BBC    : سخنان مطهری دلیل بر حقانیت اعتراضات سال88 !

جام نیوز،  سایت بی بی سی(BBC   )، به بهانه سخنان اخیر علی مطهری علیه سپاه، اقدام به تکرار ادعاهای نخ نما شده اپوزیسیون علیه این نهاد انقلابی کرد.

این سایت ادامه داد: «علی مطهری، نماینده مجلس هشتم که از راه‌ یافتگان به مجلس نهم محسوب می‌شود، در نطق پیش از دستور روز یکشنبه (31 اردیبهشت 1391) خود تصریح کرد که سپاه پاسداران در روند برگزاری انتخابات مجلس نهم دخالت کرده است. آن‌چه این ادعای مطهری را قابل توجه‌تر می‌کند مستند سخن اوست؛ مطهری تاکید کرده است: "دخالت سپاه در بسیاری از حوزه های انتخابیه مشهود بود و بسیاری از کاندیداها، چه آنها که در حوزه‌ها رای آوردند و چه کسانی که رای نیاوردند، این واقعیت را تایید می‌کنند.» به گفته وی، سپاه پاسداران «به صورتی جدی از کاندیداهای مورد نظر خود حمایت می‌کرد."»

بی بی سی در ادامه سخنان علی مطهری را دلیلی بر حقانیت فتنه 88 و ادعای بی دلیل و مدرک فتنه گران مبنی بر تقلب در انتخابات را دانسته و مدعی شد: «حاکمیت یافتن جریان امنیتی-نظامی-رانتی در ساختار سیاسی قدرت ایران چند سالی است که مورد تاکید ناظران سیاسی است. هرچند از انتخابات پر سوال و ابهام ریاست جمهوری دهم (1388) سلطه‌ این جریان در حاکمیت و همراهی‌اش با سیاست‌های مطلوب رهبر جمهوری اسلامی، بیش از پیش محسوس شد، اما جریان مزبور خلق‌الساعه نبود.»

حالا سوال این است که آقای مطهری تحت تاثیر القائات چه افرادی قرار گرفته اند که فتنه سال 88 را برعکس تحلیل کرده و دل فتنه گران داخلی و وابستگان نظام سلطه بین الملل را شاد می کند؟ ای کاش وی به جای طرح ادعاهای بدون دلیل و دروغ پراکنی، با تفکر و تحقیق بیشتر به ماهیت فتنه آمریکایی- اسرائیلی سال 88 پی می برد نه اینکه تحت تاثیر القائات و جنگ روانی شبکه ها و سایت ها و عده ای از افراد فریب خورده داخلی قرار بگیرد.

آقای مطهری اگر به اخبار و تحلیل های منتشره توسط سایتها و شبکه های نظام سلطه و دشمنان ملت ایران مراجعه کنند متوجه می شوند که سپاه پاسداران خار چشم آنها است. بدیهی است که ما انتظار نداریم دشمنان ملت ایران دشمن سپاه پاسداران نباشند چنانچه انتظار نداریم فرزند شهیدمطهری به گونه ای عمل کند که مورد تشویق و تبلیغ دشمنان ملت ایران قرار گیرد.

با تامل در مواضع و اظهارات اخیر علی مطهری روشن می شود که وی تحت تاثیر عناصر وابسته به فتنه و انحراف و غوغاسالاران قرار گرفته است. خوب است آقای مطهری بدانند که شهید مطهری به دست افراد منحرف و خشک سر و خودخواهی به شهادت رسیدند که تفسیر مادی از اسلام و قرآن تحت تاثیر یکی از عناصر فتنه قرار گرفته بودند و قاتلان آن شهید به دست پاسداران بزرگواری که بعضی از آنها به شهادت رسیده اند، کشف و به سزای عمل خود رسیدند.

منبع:598


+نوشته شده در دوشنبه 91/3/8ساعت 6:18 عصرتوسط شاهد | نظر